Kot znana blagovna znamka za proizvodnjo kakovostnih in stroškovno učinkovitih električnih koles, Engwe je priljubljen med kolesarji in ljubitelji aktivnosti na prostem. V letu 2022, Engwe EP-2 pro in Engwe Engine Pro uvrstil med 10 najbolj prodajanih električnih koles v Sloveniji. Čeprav sta oba precej zanimiva električna kolesa z izjemno ceno, so med njima razlike. Tukaj je članek, ki jih primerja vzporedno.
Oba sta priljubljena e-kolesa fat-fire.
Velikost pnevmatike Engwe EP-2 Pro in Engwe Engine Pro oba sta 20 x 4 inches, zato so primerni za vse vrste podlag. Če imate na fat bikeu električni motor, se faktor zabave izjemno poveča – resnično lahko raziskujete kraje, ki jih v preteklosti ne bi obiskali, in z dodatno močjo motorja vam ni treba več skrbeti za strme hribe. Z zmogljivim brezkrtačnim motorjem 750 W, oboje Engwe EP-2 Pro in Engwe Engine Pro lahko pleza max. 30 stopinjski naklon. Upoštevajte, da je sposobnost vzpenjanja električnega kolesa povezana s težo kolesarja in močjo baterije, zato je lahko dejanski največji kot vzpenjanja drugačen.
Večja največja hitrost, daljši doseg in hitrejše pospeševanje.
Nekoliko višja kapaciteta baterije Engwe Engine Pro skupaj z močnejšim motorjem, ki doseže največjo moč 1000 W, povzroči višjo največjo hitrost 5 KM/H, daljši največji doseg 10 KM in nekoliko hitrejše pospeševanje. Razlike niso velike, tako da sloviti EP-2 Pro le malo zaostaja za velikim bratom Engine Pro.
Zmagovalec: ENGINE PRO
Engwe EP-2 Pro uporablja mehanski kolutni zavorni sistem in Engwe Engine Pro uporablja hidravlični zavorni sistem. Oba sistema imata enake bistvene dele, vendar se razlikujeta po tehnologiji, ki se uporablja za njihovo delovanje.
Pri mehanski zavori se sila, ki deluje na ročico, prenese na eno od ploščic (ne na obe) prek napetega zavornega kabla. Pri hidravlični zavori se sila, ki deluje na ročico, prek tekočine (mineralno ali sintetično olje, odvisno od znamke zavore) prenese na bate v čeljusti – in od tam na obe zavorni ploščici. Zaradi pritiska, ki ga izvaja ta tekočina, se zavorne ploščice sčasoma premaknejo, da stisnejo disk in s tem upočasnijo gibanje kolesa.
Na mokrem ali spolzkem terenu je boljši hidravlični kolutni zavorni sistem.
Razlogi so:
Hidravlični kolutni zavorni sistem je bolj vzdržljiv in lažji za vzdrževanje.
Če ima vaše e-kolo hidravlični kolutni zavorni sistem, morate le enkrat letno preveriti in vzdrževati sistem. In mehanska kolutna zavora zahteva občasne prilagoditve za umerjanje moči in modulacije z zategovanjem ali popuščanjem kabla. Ker se ploščice hitreje obrabijo, je njihova vzdržljivost bolj omejena kot pri hidravličnih zavorah.
Mehanske kolutne zavore so cenovno ugodnejše
Mehanski kolutni zavorni sistem je skoraj polovico cenejši od hidravličnega kolutnega zavornega sistema. To je eden od razlogov, zakaj Engwe Ep-2 Pro je cenovno ugodnejši od Engwe Engine Pro.
Zmagovalec: ENGINE PRO
Sistem za blaženje udarcev je bistveni del gorskih e-koles, saj absorbirajo in dušijo udarne impulze, da zagotovijo udobno vožnjo. Razlika je mehanska ali hidravlična naprava.
Kot pove že ime, hidravlični amortizer deluje s hidravliko: tekočina v amortizerju je prisiljena teči skozi omejene izpuste in sisteme ventilov, pri čemer ustvarja hidravlični upor in absorbira kinetično energijo. To je sistem vzmetenja, ki se običajno uporablja v avtomobilih, saj lahko zagotovi bolj gladko blaženje udarcev in izboljša udobje.
Engwe Engine Pro ima vzmetenje sprednjih vilic z možnostjo zaklepanja Engwe EP-2 Pro, razlika je, Engwe EP-2 Pro je električno kolo s trdim repom in Engwe Engine Pro ima zadnje vzmetenje.
Električno kolo s trdim repom je učinkovitejše pri poganjanju pedal, zato bo hitrejše na hribih in gladkih poteh. Brez dodatnega sistema vzmetenja bo teža lažja. Zato Engwe EP-2 Pro je idealno električno kolo za prevoz na delo in terensko vožnjo.
Električno kolo s polnim vzmetenjem lahko bolje absorbira tresljaje in je udobnejše za uporabo kot gorsko kolo s trdim repom. Če želite kolo pogosto uporabljati na razgibanem in neravnem terenu ali če ste izkušen gorski kolesar, je bolje izbrati Engwe Engine Pro za zagotavljanje udobja, maksimalen oprijem in zmanjšanje utrujenosti na cestah.
Zmagovalec: ENGINE PRO
oba Engwe EP-2 Pro in Engwe Engine Pro uporabljajte visokokakovostne spremenljive hitrosti Shimano® in Engwe Engine Pro ima 1 dodatno prestavo. Več prestav omogoča kolesarjem bolj izpopolnjeno izkušnjo prestavljanja hitrosti in prilagajanje plezanju, spolzki podlagi in različnim terenom.
Engwe Engine Pro uporablja nadgrajen motor, zato, ko imata oba motorja z močjo 750 W, Engwe Engine Pro lahko doseže večjo največjo hitrost s konično močjo, ki presega 1000 W. Tukaj je treba opozoriti, da je največja hitrost električnega kolesa povezana s težo kolesarja, močjo baterije in terenom, zato je največja hitrost, ki jo lahko doseže, v različnih okoliščinah različna.
Zmagovalec: ENGINE PRO
Primerjaj z Engwe EP-2 Pro, Engwe Engine Pro ima naprednejši zaslon LCD, je večbarvni zaslon in velikost je večja. Podrobnejši je v prikazu hitrosti, ki prikazuje hitrost v realnem času, največjo hitrost in povprečno hitrost. Podpira tudi nastavitev različnih parametrov, kot so premer kolesa, omejitev hitrosti, nastavitev moči baterije, nastavitev parametrov PAS itd.
Zmagovalec: ENGINE PRO
Engwe Engine Pro ima močnejši zadnji sedež, če pogosto prevažate stvari z električnim kolesom, Engwe Engine Pro je boljša izbira za vas.
Zmagovalec: ENGINE PRO
Engwe EP-2 Pro je stroškovno učinkovitejša izbira, če se z njim vozite na delo in ne tako intenzivno vožnjo po brezpotjih. Engwe Engine Pro je zasnovan za prilagajanje bolj zapletenim in raznolikim pločnikom in terenom, njegov hidravlični zavorni sistem in polno vzmetenje pa bosta zagotavljala bolj gladko in udobno kolesarjenje. Pomemben dejavnik je tudi proračun. Engwe EP-2 PRO bo zadovoljil večino uporabnikov, vendar brez proračunske omejitve ENGWE ENGINE PRO bo naredil vse le nekoliko bolje in je zato bolj priporočljiva možnost.
Preverite, kaj mislijo drugi uporabniki
Trgovka iskren in profesionalen odgovor v 24 urah vaša sporočila fantastičen močan objem in hvala vsem
ODLIČEN EBIKE. ZELO TEŽKA. NAVODILA NIČVREDNA. DELOVANJE KOLESA IN FUNKCIJE UGOTOVITE SAMI. UGOTOVITI MORATE, KAM GREJO KLJUČI IN ČEMU SO NAMENJENI. ZASLON JE PRILOŽEN BREZ NAVODIL. POJDI NA YOUTUBE ZA OGLED VSEH FUNKCIJ. ODLIČEN PRODAJALEC IN POVRNEJO SE PO E-POŠTI ISTI DAN.
Močno telo in okvir
Deluje gladko in se počuti odlično, obrača glave.
Zdi se, da je kakovost izdelave na dobri ravni. Celoten videz je precej kul, kot je mat črna barva. Tudi, kot kolesa, mag kolesa. Vsekakor kot hidravlične zavore in dvojno vzmetenje. Nekaj stvari mi ni všeč, ena je sedež. Krmilo je precej ozko v primerjavi z mojim drugim električnim kolesom. Zaradi ropotanja blatnikov je vožnja s kolesom nekoliko hrupna. Najbolj mi ni všeč, da zmogljivost ni ravno takšna, kot bi morala biti za 750 W E-kolo. Največja hitrost je le 35 kilometrov na uro, če jo odklenete, pa 45. Zdi se, da ni nič močnejše ali hitrejše od mojega 500 W električnega kolesa. Prav tako je bil priročnik slab, ko sem poskušal ugotoviti, kateri parametri so na prikazovalnem modulu. Storitev za stranke za to posebno kolo je bila v redu.
Nakup neposredno na naši spletni strani zagotavlja najnovejšo različico z vsemi nadgradnjami!
1.049€ Dodaj v košarico
1.499€ Dodaj v košarico
ENGWE EBIKES
ENGWE® Spletna trgovina ponuja ekskluzivne ponudbe naprednih e-koles po dostopnih cenah. Naša dobro založena trgovina vas bo oskrbela v nekaj dneh. To spletno mesto upravlja distributer iz Slovenije (ne uradno spletno mesto). Vaše zaupanje in zvestoba v ENGWE® so cenjeni.
ENGWE EP-2 PRO - 1.049€
Ne bi moglo biti boljše, razen morda hidravličnih zavor. Pravim, da je to stroj s 5 zvezdicami
ENGWE EP-2 PRO - 1.049€
ENGWE EP-2 PRO - 1.049€
Lep izdelek, malo težak ... zdi se, da se baterija zelo hitro segreje
ENGWE EP-2 PRO - 1.049€
Zelo sem zadovoljna, še vedno imam enega naročenega, tako da se zdaj lahko voziva skupaj. Kolo je bilo dostavljeno v samo 4 dneh po naročilu. bravooo
ENGWE EP-2 PRO - 1.049€
Nekaj dni čez in vsako noč sem ga vozil. Tako daleč mi je všeč! Enostavna nastavitev. Samo, zelo majhna pritožba, sam sem moral ugotoviti, kako prižgati luči. Potisnite in držite puščico navzgor.