Zložljiva e-kolesa so na voljo v vseh oblikah in velikostih, od majhnih strojev za dnevno vožnjo, zasnovanih za potovanje zadnje milje, do visoko zmogljivih električnih koles z debelimi pnevmatikami. Ta članek predstavlja enega od slednjih – v tem pregledu Engwe Engine Pro 750w si bom podrobno ogledal specifikacijo in vam podal celotno poročilo o preskusni vožnji.
Preden sem prejel to e-kolo, sem bil seznanjen z Blagovna znamka Engwe – njihova ponudba zložljivih električnih koles z debelimi pnevmatikami je priljubljena in ima veliko privržencev v številnih evropskih državah. Sprva sem pričakoval, da bom prejel začetni model, zato sem bil prijetno presenečen, ko sem odprl škatlo in našel "najboljši" motor Engine Pro 750w z največjo močjo 1000 W.
☑️ Pakiranje in dostava: Kolo je bilo poslano lokalno in prejel sem ga Engwe Engine Pro v roku 4 dni od oddaje naročila. Kolo je bilo zelo dobro zapakirano (glej fotografije), dostavljeno pa je bilo z UPS-om.
☑️ Teža paketa: Upoštevati je treba, da je škatla zelo težka, da bi jo lahko dvignila ena oseba sama – priporočam, da škatlo premikata dve osebi, saj tehta skoraj 35 kg.
☑️ Skupščina: Vključenih je nekaj montažnih del. Na srečo je Engwe vključil vsa potrebna orodja in dobro napisan priročnik. Prednje kolo je treba namestiti. Plus volanski drog, pedala, sprednji blatnik in sedežna opora/sedlo. Če ne znate sami sestaviti kolesa, priporočam, da poiščete lokalnega kolesarskega mehanika.
☑️ Polnjenje baterije: Priporočljivo je, da pred uporabo popolnoma napolnite baterijo – to traja 3-4 ure. Polnilnik ima vtič EU, vendar je priložen adapter za vtič UK.
☑️ Splošno stanje: Na laku nisem našel nobenih madežev ali prask in kolo je bilo v škatli zelo dobro zaščiteno.
Ena stvar, ki me navdušuje pri tem e-kolesu, je specifikacija. The Engwe Engine Pro ponaša se s polnim vzmetenjem, hidravličnimi kolutnimi zavorami in zelo pametnim barvnim zaslonom s številnimi funkcijami in prilagajanjem. Poleg tega je tu še dodaten bonus funkcije regeneracije motorja. Obstaja veliko tehničnih funkcij za e-kolo s ceno pod 1500 €.
motor: Engwe uporablja 750 W 48 V pogonski motor zadnjega pesta, integriran v šestkrako zasnovo magnetnega kolesa. Največja nominalna izhodna moč je 750 W, vendar bo dosegla vrhunec pri 1000 W pri novi bateriji. Krmilnik zmore največ 18 amperov, kar bi dalo največjo izhodno moč 979 vatov (ko je baterija popolnoma napolnjena).
Regenerativni engine zaviranje: To vrne majhno količino energije nazaj v baterijo, ko kolo miruje – to sem preizkusil, glejte podrobnejšo oceno spodaj.
Baterija: Ta zadnja različica ima baterijo 48 V 16 Ah (768 Wh), kar je spodobna zmogljivost za kolo po tej ceni. Nisem še preizkusil celotnega dosega, toda po vožnji, dolgi približno 6 milj (9 km), je bilo 17 % baterije izpraznjene (za preizkus sem veliko uporabljal način polne moči).
Prikazovanje: Polnobarvni zaslon je poln funkcij in funkcionalnosti, zaradi katerih je veliko dražjih zaslonov za e-kolesa sramota. Naredite lahko stvari, kot je prilagajanje posameznih ravni pomoči in omogočanje funkcij, kot je regeneracija engine zaviranje. Prav tako si lahko ogledate izhodno moč in napetost baterije v realnem času.
Oddaljena tipkovnica: Tipkovnica s petimi tipkami je zelo urejena in se nahaja poleg levega ročaja (zraven palca za plin).
Dvojno vzmetenje: Spredaj je nekaj mesnatega videza vzmetnih vilic, ki se zdijo precej čvrste, in zadnji amortizer. Tudi ko sedim na kolesu (tehtam 102 kg), zadnje vzmetenje deluje zelo dobro in ni padlo. Sprednje vilice imajo funkcijo zaklepanja in imajo nekaj nastavitve prednapetosti.
Hidravlične disk zavore: Zavore Logan niso znamka, ki bi jo poznala. Vendar delajo zelo dobro in njihove dosedanje uspešnosti ne morem kriviti. Postavil bi jih v par s Shimano MT200.
8-stopenjski menjalnik Shimano Altus: 8-stopenjska prestavna ročica v kombinaciji z zadnjim menjalnikom Shimano Altus omogoča zelo natančno in jasno prestavljanje takoj po izdelavi. Na mojem koncu ni bilo potrebno prilagajanje, čeprav se to lahko razlikuje od kolesa do kolesa.
Prtljažnik: Priložen je zelo trden prtljažnik, na katerega lahko namestite nosilko za psa ali celo otroški sedež. Lahko pa namestite veliko košaro za izlete v trgovine.
Engwe Engine Pro 750w je poln funkcij, ki jih običajno ne najdete na e-kolesih te cene. Dobro je videti hidravlične kolutne zavore in 8-stopenjski menjalnik. Vzmetenje deluje dobro in splošen občutek kolesa je čvrst. Velik prtljažnik poveča vsestranskost, tako da ga je mogoče uporabljati za prenašanje velikih predmetov (na primer nakupovanje), zlasti skupaj z velikimi Engwe zadnja nosilna torba.
V hrambo so mi poslali Engwe Engine Pro, tako da bom v naslednjih tednih prevozil več kilometrov. To temelji na moji začetni testni vožnji približno 6 milj.
Udobje in velikost: Engwe je veliko kolo, vendar je zasnovano za kolesarje različnih višin. Velik sem 6'1" (185 cm) in z nastavljeno višino krmila in sedežem se mi zdi Engine Pro res zelo udoben. Gel sedež bo nudil oporo kolesarjem s širšimi sedališči. Tudi moji hčerki, ki je visoka 5'8" (176 cm), se je zdel udoben – predstavljam si, da bi se kdorkoli, ki je veliko nižji od 5'4", lahko spopadel, saj je doseg precej dolg, višina krmila pa je še vedno precej visoka, tudi ko je povsem spuščeno.
Zmogljivost (pomoč pri pedalu): Engwe uporablja tradicionalni senzor pedala za kadenco (meri število vrtljajev pedaliranja) in deluje zelo gladko. Ne sunkovito se vklopi in izklopi – moč je dovolj močna za začetni odriv in se nato postopoma povečuje. V načinu polne moči se moč samo še povečuje, dokler vaša kadenca pedaliranja ne zdrži približno 22 mph. Lahko še naprej vrtite pedala in motor bo deloval do približno 28 mph (na ravnem).
Zmogljivost (samo plin): Ročica za plin, nameščena poleg levega ročaja, bo zelo uporabna za kolesarje z omejeno mobilnostjo. Lahko se uporablja v povezavi s pedalom ali samostojno. Na ravnini (pri polni moči) me je udobno popeljal do 28 mph, ob rahlem padcu pa do 32 mph. Na rahlih klancih je hitrost občutno padla, na strmih klancih pa je bilo treba poganjati pedala, da je kolo še naprej.
Hrup motorja: Za razliko od a motor z direktnim pogonom (ki so skoraj tihi) ta motor uporablja a sistem planetarnih zobnikov za izboljšanje učinkovitosti. Zaradi tega je v načinu polne moči precej hrupen in motor oddaja slišno cviljenje. To je povsem normalno za tovrstni motor.
Plezanje v hrib: Engwe sem preizkusil na nekaj zelo kratkih in strmih hribih (največji naklon 20 %) in v načinu polne moči sem moral dodati le zmerno silo pri pedaliranju, da sem lahko nadaljeval – vsekakor v območju udobja večine kolesarjev. Kot je navedeno zgoraj, morate po klancih poganjati pedala, če uporabljate plin (to je morda manjša težava za lahkega voznika).
Ravnanje: Električna kolesa z debelimi pnevmatikami niso vedno najboljša izbira za vožnjo po asfaltu – zaradi večjega kotalnega upora in širine pnevmatik se lahko zdijo nekoliko počasna. Engwe Engine Pro se v tem pogledu ni počutil tako slabo, vendar je bilo čutiti, kako pnevmatike vplivajo na vodljivost v ozkih zavojih pri nizki hitrosti. Pri višjih hitrostih to ni bilo tako opazno.
Zaviranje: Loganove hidravlične zavore so me navdušile – na strmih spustih nisem čutil bledenja zavor in dobro so se obnesle z dobrim ugrizom in modulacijo. Ploščice izgledajo kot običajne hidravlične zavorne ploščice Shimano.
vzmetenje: Vzmetne vilice s vijačno vzmetjo sprednjega vzmetenja z zaklepom in nastavitvijo prednapetosti. Te vilice so videti "močnejše" kot nekatere vilice na e-kolesih s podobno ceno. V kombinaciji z velikimi pnevmatikami so odlično zgladili grobo cesto, uporabljeno za testno vožnjo. Enako me je navdušilo zadnje vzmetenje – ima 100 mm giba in kljub moji veliki teži je delovalo zelo dobro in med testno vožnjo ni padlo na dno. Poleg tega je pripomogla k udobju in kolesu omogočila vožnjo skoraj po 'čarobni preprogi'.
Zložljiva: Zlaganje Engweja je enostavno in ko se tega navadite, traja manj kot nekaj minut – kljub temu je teža lahko sprva nekoliko težavna in priporočam, da ga dve osebi dvigneta v zadnji del avtomobila ali kombija. .
Glede na moje prve vtise med vožnjo je Engwe Engine Pro 750w zelo zabaven za vožnjo! Je zelo udoben in se na cesti počuti prijetno in stabilno. Pnevmatike z veliko prostornino v kombinaciji z dvojnim vzmetenjem dajejo občutek, kot da lebdite v zraku!
Zmogljivost 750 W motorja je zelo močna in vsi hribi, razen najbolj strmih, so skoraj brez napora, saj je potreben le minimalen vložek voznika. Velik bonus faktor je tudi možnost konfiguriranja pomoči (več o tem spodaj). Imeti ročico za plin bo super za kolesarje, ki imajo težave z začetnim speljevanjem zaradi zdravstvenih težav in je super, če si želite samo odmor od vrtenja pedal.
Imel sem priložnost preizkusiti regenerativni sistem, da vidim, ali dejansko deluje. Spodaj sem podrobno opisal, kako (in če) deluje in kako ga aktivirati.
Najprej morate biti v načinu Eco. Nato se zdi, da deluje samo na ravni pomoči 1 ali 0. Vedeli boste, da deluje, ko bo vrstica za vklop (na zaslonu) postala zelena. Ko drvite po hribu navzdol (ali poganjate pedala brez pomoči), bo zelena vrstica daljša, saj se več energije vrne v baterijo.
Za največjo regeneracijo boste morali voziti s hitrostjo 20 mph. Motor se učinkovito spremeni v velik dinamo in čutite upor, ko se spuščate po strmem hribu. Pravzaprav sem to poskusil na več strmih spustih in kolo ni hotelo drseti nad 21 mph, in zdi se, kot da so zavore rahlo zategnjene.
Če je spust dovolj dolg, bi morali opaziti povečanje odstotka baterije – po spustu približno pol milje je baterija šla s 54 % na 71 %. Toda takoj, ko sem se povzpel na drug hrib, je baterija spet padla na 54 %.
Tukaj se stvari zapletejo. V Veliki Britaniji in EU, trenutno zakon o e-kolesih navaja neprekinjeno izhodno moč 250 W (sprejemljiva je večja konična moč 500 W) z največjo asistirano hitrostjo 15.5 mph (25 km/h) in plinom, ki ga ni mogoče uporabiti pri približno 6 km/h.
Osebno menim, da je treba revidirati zakon, da bi spodbudili več ljudi k uporabi e-koles, vendar električna kolesa, kot je Engwe, brišejo meje med e-kolesom in mopedom, saj se lahko uporabljajo kot oboje. Engwe Engine Pro je mogoče preprosto omejiti, če želite, ali obstaja Engwe Engine X ki je cestno pravna različica.
Zmagovalec: ENGINE PRO
O Engwe Engine Pro 750w (najvišja moč 1000 W) je veliko e-koles za ta denar. Zdi se, da je robusten in se zdi dobro sestavljen. Samo en minus je - precej težek je. Tehta 32 kg, kar bo za nekatere ljudi pretežko, da bi se povzpeli po stopnicah ali celo vstopili v zadnji del avtomobila.
Delovanje motorja zadnjega pesta je močno in gladko. Nisem še preizkusil celotnega dosega baterije, vendar anekdotična poročila kažejo, da je realni doseg približno 40 milj (64 km) z uporabo mešane pomoči. Na voljo so ekološki, normalni in športni način – poleg tega pa lahko izbirate med do 9 stopnjami pomoči (5 že na voljo). Poleg tega imate možnost natančne nastavitve ravni pomoči in vklopa regenerativnega sistema. Na voljo je tudi funkcija samodejne osvetlitve, ki prižge luči takoj, ko se stemni.
Navdušen sem nad obsegom prilagajanja, ki ga lahko izvedete prek zaslona – to kolo lahko resnično prilagodite svojim individualnim potrebam. Na splošno lahko toplo priporočam Engwe Engine Pro 750w – če iščete vsestransko in robustno zložljivo e-kolo z močjo, udobjem in številnimi tehničnimi funkcijami, ga je težko premagati glede na ceno.
Preverite, kaj mislijo drugi uporabniki
Nakup neposredno na naši spletni strani zagotavlja najnovejšo različico z vsemi nadgradnjami!
1.499€ Prvotna cena je bila: 1.499 €.1.479€Trenutna cena je: 1.479€. Dodaj v košarico
1.299€ Prvotna cena je bila: 1.299 €.1.149€Trenutna cena je: 1.149€. Dodaj v košarico
ENGWE EBIKES
Spletna trgovina ENGWE® ponuja ekskluzivne ponudbe naprednih e-koles po dostopnih cenah. Naša dobro založena trgovina vas bo oskrbela v nekaj dneh. To spletno mesto upravlja distributer iz Slovenije (ne uradno spletno mesto). Vaše zaupanje in zvestobo podjetju ENGWE® cenimo.
ENGWE ENGINE PRO -
1.499€Prvotna cena je bila: 1.499 €.1.479€Trenutna cena je: 1.479€.Ahora ya estoy utilizando mi Engwi y, aunque aun no he relizado todas las pruebas puedo decir, que si la suspension funcionara como esperaba de ella y como dicen otros evaluadores, le podria asignar las 5 estrellas. Por lo visto me ha tocado a mi la unica Engwi con la horquilla delantera i la suspension central, que de vista estan muy bien per no funcionan en absoluto. He intentado que algun taller me lo solucione, pero tampoco lo encuentro. Ahora eligiria otra que a ser posible tuviese el respaldo tecnico necesario.
ENGWE ENGINE PRO -
Pregledano dne Junij 21, 2024 by PayHelp1.499€Prvotna cena je bila: 1.499 €.1.479€Trenutna cena je: 1.479€.Pozdravljeni John,
Aquí hay un video que muestra cómo puede limitar la velocidad en su ENGWE ENGINE PRO.
https://drive.google.com/file/d/1egrZaNjMTRvLqWx08yGUu91yGx7Q5-KD/view
¡Gracias y por favor avíseme si tiene alguna pregunta!
Miguel
ENGWE ENGINE PRO -
1.499€Prvotna cena je bila: 1.499 €.1.479€Trenutna cena je: 1.479€.hola, quiero limitar la bicicleta a 25 km hora pero no me deja, como puedo hacerlo?
ENGWE ENGINE PRO -
1.499€Prvotna cena je bila: 1.499 €.1.479€Trenutna cena je: 1.479€.Gutes fahrad
ENGWE ENGINE PRO -
Pregledano dne Junij 4, 2024 by PayHelp1.499€Prvotna cena je bila: 1.499 €.1.479€Trenutna cena je: 1.479€.Bonjour FOURMENT,
Merci de nous faire part de vos commentaires. Nous sommes heureux que vous soyez satisfait de votre vélo.
N'hésitez pas à nous contacter si vous avez des questions !
S spoštovanjem,
Équipe Engwe