dostava politika
1. Uvod
1.1 V tem pravilniku navajamo podrobnosti o načinih dostave, rokih in stroških, ki veljajo za naročila naših izdelkov, opravljena prek našega spletnega mesta.
Skladišče | destinacija | Čas in stroški pošiljanja |
---|---|---|
Evropa | Avstrija, Bolgarija, Hrvaška, Češka, Danska, Estonija, Finska, Francija, Nemčija, Grčija, Madžarska, Irska, Italija, Latvija, Litva, Luksemburg, Nizozemska, Poljska, Portugalska (brez Azorov), Romunija, Slovaška, Slovenija, Španija (Brez Tenerife, brez Las Palmasa) in Švedska | 3-11 dni 00,00 EUR |
Anglija | Anglija, Škotska, Wales in Severna Irska. | 3-11 dni 99,00 EUR |
* Sledite svojemu naročilu na www.17track.net s prejeto kodo za sledenje. |
1.2 Ta politika ne ustvarja pravno izvršljivih pravic in obveznosti; namesto tega je v tem pravilniku navedena naša običajna praksa v zvezi z dostavo izdelkov.
2. Stroški dostave
2.1 Ponujamo brezplačna standardna dostava v Slovenijo:
Avstrija, Belgija, Bolgarija, Hrvaška, Češka, Danska, Estonija, Finska, Francija, Nemčija, Grčija, Madžarska, Irska, Italija, Latvija, Litva, Luksemburg, Nizozemska, Poljska, Portugalska, Romunija, Slovaška, Slovenija, Španija in Švedska . V zvezi s standardnim načinom dostave, stroški dostave znašajo 00,00€;
2.1 Ponujamo standardno dostavo v Združeno kraljestvo:
Anglija, Škotska, Wales in Severna Irska. V zvezi s standardnim načinom dostave, stroški dostave znašajo 99,00€;
2.3 Lahko ponudimo standardno dostavo v države preostalega sveta. Po prejetem e-poštnem povpraševanju bomo ročno preverili možnosti dostave in odgovorili s predvidenim datumom dostave in ceno.
3. Čas dostave (načini in obdobja)
3.1 Metode, ki jih uporabljamo za dostavo naših izdelkov, in časovna obdobja, v katerih je dostava običajno zaključena, so naslednji:
(a) če je vaš naslov za dostavo na celina Slovenije, boste lahko izbrali ali samo uporabili naš predhodno izbrani način pošiljanja, tipično obdobje za dostavo izdelkov po tem načinu pa je 3-11 delovnih dni, z našimi pravica do 30 dni, razen če je jasno navedeno drugače. Zavezani smo k temu, da bomo po svojih najboljših močeh zagotovili pravočasno dostavo.
(b) če je vaš naslov za dostavo na celina Združenega kraljestva, boste lahko izbrali ali samo uporabili naš predhodno izbrani način pošiljanja, tipično obdobje za dostavo izdelkov po tem načinu pa je 3-11 delovnih dni, z našo pravico do 30 dni, razen če je jasno navedeno drugače. Zavezani smo k temu, da bomo po svojih najboljših močeh zagotovili pravočasno dostavo.
(c) če je vaša država zunaj EU ali Združenega kraljestva, običajno obdobje za dostavo izdelka ni vnaprej znano, ampak vam ga bo namesto tega po e-pošti ponudil naš agent za podporo.
3.2 Če oddate svoje naročilo do 1:1 GMT/BST na delovni dan, ta časovna obdobja tečejo od zaključka poslovanja na ta dan; če oddate naročilo po XNUMX. uri GMT/BST na delovni dan ali na prost dan, ti roki tečejo od zaključka dela naslednji naslednji delovni dan.
3.3 Dobavni roki, določeni v tem razdelku 3, so le okvirni, in čeprav si bomo prizadevali zagotoviti, da boste svojo pošiljko prejeli pravočasno, ne zagotavljamo dostave pred koncem navedenega obdobja.
3.4 Pred odpremo izdelka lahko izvedemo preglede glede goljufij in ti pregledi lahko odložijo vašo dostavo. Če je verjetno, da bo dostava zakasnjena zaradi preverjanja prevare, vas bomo obvestili.
4. Geografske omejitve
4.1 Običajno bomo lahko dostavljali v naslednje države in ozemlja: večino držav v Sloveniji in Združeno kraljestvo. Ne moremo ponuditi dostave v Belgijo ter otoške države in ozemlja, vključno z; Malta, Ciper, Britanska čezmorska ozemlja, Tenerife, Las Palmas in Azori.
3.2 Občasno se lahko dogovorimo za dostavo izdelkov v druge države in ozemlja.
5. Sledenje dostave
5.1 Sledenje dostave je na voljo za vsa naročila za naše izdelke.
5.2 Če želite spremljati vašo dostavo, vnesite številko svojega naročila (ki je navedena v e-poštnem sporočilu o potrditvi naročila) na spletno mesto našega ponudnika dostavne službe tukaj: https://www.17track.net/. V primeru, da povezava v času vašega spletnega obiska ne deluje, priporočamo obisk https://www.ship24.com/ namesto tega.
6. Prejem in podpis
6.1 Vse pošiljke je treba prejeti osebno na naslovu za dostavo in mora biti podpisan. Prejemnik mora biti prisoten med dostavo.
6.2 Naš ponudnik dostavnih storitev vas bo vnaprej obvestil o poskusu dostave, ki zahteva podpis.
7. Dodatne dobave
7.1 Če prvi poskus dostave ni uspešen, bo naš ponudnik dostave naredil vsaj še en poskus dostave izdelkov v vašem naročilu.
8. Zbirka
8.1 Postopek zbiranja; Postopek prevzema vključuje sledenje vašemu paketu z uporabo priložene kode za sledenje ob oddaji naročila. Naš pooblaščeni dostavljalec vas bo kontaktiral nekaj ur pred načrtovanim datumom dostave, da potrdi točen čas dostave. Pričakuje se, da prejemnik prejme paket na navedenem naslovu, ki ga je navedel ob oddaji naročila. obstajajo brez dodatnih stroškov ali zahtev ob prejemu blaga.
8.2 Če vaši izdelki ostanejo nedostavljeni kljub temu, da jih naš ponudnik dostave še vsaj enkrat poskuša dostaviti, bo ponudnik dostave na vašem naslovu pustil kartico z navodili, kako lahko prevzamete svoje izdelke, vključno z rokom za prevzem.
8.3 Če je paket zavrnjen za prevzem brez predhodnega dogovora z našim podjetjem, kar vodi k vračilu izdelka v naše skladišče, bomo od vrnjenega zneska odšteli strošek pošiljanja v višini 200,00 EUR.
9. Težave z dostavo
9.1 Če imate kakršne koli težave z dostavo, nas kontaktirajte v 8 dneh na kontaktne podatke, ki jih objavimo na naši spletni strani ali vas obvestimo kako drugače.
9.2 Če naš ponudnik dostavne službe ne more dostaviti vaših izdelkov in je za takšno napako vaša krivda in svojih izdelkov ne prevzamete od našega ponudnika dostavne službe v ustreznem roku, se lahko dogovorimo, da poskrbimo za ponovno dostavo izdelkov ; vendar si pridržujemo pravico, da vam zaračunamo dejanske stroške ponovne dostave (tudi če je bila začetna dostava brezplačna).
9.3 Spodaj je naveden okvirni seznam situacij, v katerih bo vaša krivda za neizpolnitev:
(a) ste navedli napačen ali manjkajoč naslov/telefonsko številko za dostavo;
(b) v naslovu za dostavo, ki je bil naveden, je napaka;
(c) naslov za dostavo ni razumno dostopen;
(d) do naslova za dostavo ni mogoče varno dostopati;
(e) če osebni prevzem ni potreben, ni enostavnih in varnih načinov za pustite izdelke na naslovu za dostavo in ni na voljo osebe, ki bi prevzela dostavo; oz
(f) če je potreben osebni prejem, na naslovu za dostavo ni na voljo nobene osebe, ki bi sprejela dostavo in podpisala.
9.3 Če nam želite izdelek vrniti iz kakršnega koli razloga, upoštevajte našo politiko vračil in vračil https://engue.net/refund-returns/