garancija
1. Uvod
1.1 Zavedamo se, da lahko občasno naletite na težave z vašo napravo med datumom, ki ga pokriva garancija.
1.2 Ta pravilnik smo ustvarili, da vam omogočimo pridobitev naprave v popolnem stanju v ustreznih okoliščinah.
1.3 Ta politika velja za vse naše stranke, ne glede na njihovo geografsko lokacijo.
1.4 Ta politika velja za vsa naročila, oddana prek naše spletne strani.
2. Garancija in servis
2.1 Garancija se uveljavlja, če prejeti izdelek ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih na garancijskem listu ali oglasnem sporočilu, ali če se napaka na izdelku pojavi v prvih 12 mesecih od dneva nakupa. Prodajalec se zavezuje, da bo napake odpravil skladno s točko 5.3 oziroma popravil skladno s točko 5.4.
2.2 Prodajalec bo zadeve iz razdelka 5.4 obdelal v 45 dneh po dnevu, ko prejmemo vaš vrnjeni izdelek. Prodajalec bo poslal rezervne dele iz razdelka 5.3 v 7 dneh po odkritju težave.
2.3 Če prodajalec kupcu v 45 dneh ne zagotovi rešitve, bo prodajalec izdelek brezplačno zamenjal z enakim, novim in brezhibnim izdelkom.
2.4 Prodajalec nudi garancijo za vse izdelke. Garancija za popolnoma električna vozila velja za baterijo, elektronske komponente in motorje. Podvozje in karoserija nista zajeta v garancijo. Prav tako ne delov, ki so podvrženi obrabi (kot so pnevmatike, luči itd.). Garancija se ne upošteva, če gre za mehanske poškodbe naprave ali poškodbe, ki izvirajo iz mehanskih poškodb naprave. Neupoštevanje navodil za uporabo, shranjevanje in vzdrževanje lahko povzroči izključitev garancije.
2.5 Garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na izdelku.
3. Garancijska izjava
3.1 Prodajalec izjavlja:
(a) da bo izdelek brezhibno deloval v 12-mesečnem garancijskem obdobju ob uporabi v skladu z namenom in navodili za uporabo,
(b) da bo prodajalec na vašo željo v garancijskem roku in odobrenem garancijskem zahtevku na lastne stroške poskrbel za odpravo napak in pomanjkljivosti na izdelku.
(c) da prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo morebitnih okvar in se zato ne more odločiti o zamenjavi izdelka brez mnenja tehnične službe uvoznika.
(d) zagotavlja kakovost ali brezhibno delovanje v garancijski dobi, ki začne teči, ko je blago dostavljeno potrošniku.
3.2 Garancijski pogoji so:
(a) pri zahtevku za garancijo morate predložiti številko naročila, potrjen garancijski list, originalni račun o nakupu (ali kopijo obojega);
– da v izdelek ni posegla oseba, ki za to ni imela pooblastil;
– da je kupec (uporabnik) z napravo ravnal in jo uporabljal v skladu s priloženimi navodili:
(b) kupec mora vidne napake na napravi prijaviti v 8 dneh od nakupa;
(c) med garancijskim obdobjem so le tehniki Engwe pooblaščeni servisni center za težave iz razdelka 5.4;
– da garancijske nalepke in plombe niso poškodovane ali odstranjene;
– Akumulator se polni in prazni vsaj vsakih 30 dni.
(d) med garancijskim obdobjem je kateri koli servisni center ali uporabnik pooblaščen za vzdrževanje enostavnih težav iz razdelka 5.3;
(e) obtoženi izdajatelj v 12 mesecih od datuma prejema izdelka,
4. Garancija ne velja:
4.1 Garancijski servis ne velja za dele, ki so podvrženi obrabi in zunanjim vplivom (zračnice, ohišje, gume, ležaji…).
4.2 Garancija se ne upošteva tudi zaradi neustrezne nastavitve in ravnanja z napravo, mehanskih okvar, okvar zaradi nestrokovnega, malomarnega ravnanja z izdelkom, morebitnega nepooblaščenega posega v napravo, če je okvara nastala zaradi uporabe neustreznih potrošnega materiala, če so bili v dele naprave vgrajeni neoriginalni deli, zaradi previsoke napetosti električnega toka, višje sile, udara strele, praznjenja baterije, neustreznega čiščenja izdelka ali njegovih delov ter vdora tekočine v napravo.
4.3 Preden napravo oddate v servis, jo morate očistiti vseh nečistoč.
V primeru nepravilne uporabe, uporabe sile in posegov, ki jih ni izvedel pooblaščeni servis, garancija ne velja. Ta garancija ne omejuje vaših zakonskih pravic.
4.4 Izdelek je namenjen izključno za osebno uporabo in ne za komercialne namene.
5. Postopek garancije:
5.1 Če želite izkoristiti svoje pravice v skladu s tem pravilnikom, se morate obrniti na nas, da pridobite številko pooblastila za vračilo, nato pa na izdelek prilepiti spremno opombo z navedbo te številke. Izpolnite ta dokument, ga podpišite in nam ga pošljite preko kontaktni formular ali po e-pošti.
- Prenesite (.pdf) Obrazec za garancijski zahtevek
5.2 v Obrazec za uveljavljanje garancije izpolnite naslednje podatke: datum nakupa, številko naročila, model artikla, natančen opis napake, ime, priimek, naslov in telefonsko številko ali obrazec izpolnite v celoti. .
5.3 zaradi narave naprave in spletnih nakupov, lahka popravila, ki bodo predvidoma trajala 10 – 30 minut, bomo rešili tako, da bomo na naslov kupca poslali brezplačen rezervni del z video navodili, kako zamenjati del, ki povzroča težave. . Poleg tega se kupcu vrne 30,00 EUR. Takšna popravila vključujejo, vendar niso omejena na;
(a) zamenjava sprednje led luči, zadnje luči, pedalov, zavornih ročic, sprednjih in zadnjih blatnikov, stojala za noge, nosilcev blatnikov, držala baterije, gonilke,
(b) nastavitev prestavnega menjalnika, zavorne moči, krmila, omejitve hitrosti/prikazovalne enote/ODO,
(c) zamenjava prikazovalne enote, krmilnika zaslona, krmilne enote, plina, konektorja baterije, sprednje/srednje/zadnje osi, sprednjih vilic
5.4 vse okvare, ki niso zajete v razdelku 5.3 in veljajo za težave, ki jih je težko odpraviti, bo popravila izključno servisna ekipa engwe.net. Z brezplačnim prevzemom kolesa na naslovu kupca, popravilom na servisu Engwe in v brezhibnem stanju nazaj kupcu. Takšna popravila vključujejo, vendar niso omejena na;
(a) zamenjava tiskanega vezja akumulatorja, vrat za polnjenje akumulatorja, napajalnika, zadnjega pesta motorja z notranjimi elementi,
(b) zamenjava kaset s prostim tekom, senzorjev pedelec,
5.5 Prodajalec v dogovoru s kupcem organizira prevzem izdelka na kupčevem naslovu vprašanj iz točke 5.4. Kupec je dolžan blago skrbno zapakirati v skladu s točko 6. in ga pripraviti za prevzem. Prevzeme izvaja pogodbena kurirska služba.
5.6 Prodajalec ali pooblaščeni serviser artikel pregleda in ugotovi ali gre za popravilo v garanciji ali za drugo popravilo.
5.7 kupca o tem pravočasno obvesti
6. Navodila za pravilno oddajo paketa
6.1 Naprava mora biti dobro in varno zapakirana, da se med transportom ne poškoduje. Zapakirajte ga v originalno embalažo ali drugo primerno in na udarce odporno embalažo. Kurirska služba ne pozna vsebine paketa, zato včasih s paketom ravnajo grobo. V izogib poškodbam izdelka je potrebno napravo v embalaži zaščititi z mehko folijo, da se ne poškoduje tudi v primeru padca ali grobega ravnanja. Vsebina naj bo v kartonski škatli, v kateri mora biti vsebina pošiljke ločena med kartonom s satjem, valovito lepenko ali polivinilom z mehurčki in vsebino škatle napolniti. Paket mora biti zapakiran in zaščiten do te mere, da vsebina prenese padec s pasu, kar pomeni padec z višine 1m.
6.2 Prodajalec ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki je nastala med transportom naprave in se šteje, da je nastala, preden je bila naprava poslana na servis.
6.3 Priporočamo, da pred oddajo paketa fotografirate embalažo. Pošiljatelj paketa odgovarja za škodo, nastalo zaradi nepravilnega pakiranja ali nezadostne zaščite naprave v paketu.
6.4 Točen datum prevzema izdelka uskladite s servisom. V primeru, da je naprava v garancijskem roku in odobrena garancija, poštnino krije Engwe.net.
6.5 Poštnina za popravila izven garancije ali neodobreno garancijo se zaračuna stranki. Če naprava ni več v garanciji, se zaračunajo stroški pregleda naprave v višini 35,00 € in poštnina v obe smeri v enakem znesku, kot je bil prvotno zaračunan strošek pošiljanja.